کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع از محصولات تولید شد در شرکت کانکس تهران است . این سازه ها نسبت به سازه های 15 و 18 متر مربع از تولید کمتری برخوردار است ولی نسبت به این سازه ها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار بوده و به همین جهت گرانتر نیز می باشند .
کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع را معمولا با ابعاد 3 * 12 متر طراحی و تولید می کنند . البته برخی از این سازه ها به صورت دو قلو با ابعاد 6 * 6 متر تولید شده که برای حمل نیاز است به دو سازه 3 * 6 ساخته شوند و در محل نصب نهایی به یکدیگر متصل گردند .
معمولا کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع بصورت سفارشی تولید می شوند . و نمونه آماده آن کمتر موجود است ولی در شرکت کانکس تهران نمونه های آماده آن برای مشتریان طراحی و تولید شده است .
در هنگام سفارش کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع باید به نوع پانل مصرفی و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید . زیرا کیفیت برخی از انواع ساندویچ پانل برای ساخت کانکس مناسب نیست .
در ساخت این سازه ها بهتر است از پانل هایی استفاده شود که از ورق گالوانیزه با ضخامت 0.5 میلیمتر بهره برد . برخی از پانل ها از ورق گالوانیزه با ضخامت 0.3 میلیمتر ساخته می شوند که از استحکام کمی برخوردارند .
از موارد دیگر می توانیم به فوم مصرفی و دانسیته آن اشاره کنیم . فوم مصرفی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و قابلیت چسبندگی بالایی بین فوم و ورق گالوانیزه ایجاد کند این مورد بسیار حساس و حیاتی است . در صورتی که فوم قابلیت چسبندگی کمی داشته باشد پس از مدتی دو پوست ( جدا شدن فوم از ورق گالوانیزه ) شده و در اصطلاح ساندویچ پانل باد می کند .
مورد دیگر که بهتر است در هنگام سفارش به آن توجه کنید ، دانسیته فوم پانل می باشد . باید دانسیته فوم مصرفی 40 کیلوگرم در متر مکعب از فوم باشد . و در صورتی که این فوم دارای دانسیته کمتری باشد در واقع از فوم کمتری در هنگام تزریق استفاده شده و در نتیجه قدرت عایقی و حرارتی سازه نیز بشدت کاهش می یابد . این نوع از فوم را براحتی با انگشت دست پودر می شود .
در شرکت کانکس تهران تمامی سازه های ساندویچ پانل را با استراکچر ( اسکلت فلزی ) محکم به خریداران تحویل داده می شود . این استراکچر توسط پروفیل های با ضخامت بالا تولید شده و برای افزایش استحکام این سازه ها تمامی پروفیل های نمای خارجی سازه با کمک ورق با ضخامت 2 و یا سه میلیمتر به طور کامل تقویت می شود . این روش ساخت سازه سبب افزایش بسیار زیاد استحکام این سازه ها شده و کمک بسیار زیادی به کیفیت آن خواهد کرد .

کفسازی

کفسازی کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . در صورتی که کانکس خریداری شده شما از لحاظ کفسازی به مشکل برخورد کند می تواند براحتی شما را به دردسر بی اندازد . در هنگام خرید این سازه ها بهتر است علاوه بر استحکام استراکچر این سازه ها به کفسازی نیز توجه ویژه ای داشته باشید . این کار می تواند در هزینه های آتی شما صرفه جویی زیادی به همراه بیاورد .
کفسازی کانکس ساندویچ پانل 36 متر مربع برای سازه هایی که نیاز به جابجایی زیاد دارند با تخته ام دی اف ( برای سازه های با قیمت کمتر ) و یا ورق چند لایه ضد آب لمینت شده ( برای سازه های با قیمت بالاتر ) انجام می شود . در واقع سازه هایی که نیاز به جابجایی زیاد دارند باید سبک و در عین حال محکم و کاربردی طراحی و ساخته شوند .
در صورتی که سازه نیازی به جابجایی نداشته باشد . بهترین پیشنهاد اجرای کفسازی آن با سرامیک است . این کار می تواند طول عمر و استحکام سازه را افزایش زیادی دهد . بهترین نوع کفسازی با سرامیک ، اجرای آن بصورت عرشه فولادی است . این کار باعث شده که کف سازه یک پارچه شود .
برای کفسازی با سرامیک استفاده از بتون سبک ( ترکیب پوکه معدنی و سیمان ) امری رایج و کاربردی است . این کار می تواند کفسازی را سبک و مستحکم نماید و کارایی سازه را نیز افزایش زیادی دهد .
در شرکت کانکس تهران برای استحکام سازی این سازه ها تمامی کف سازه با پروفیل بیشتر تقویت شده تا طول عمر کفسازی آن نیز افزایش قابل قبولی یابد . این کار سبب شده که سازه شما با حداکثر کیفیت طراحی و تولید شود .
این مقاله به مرور زمان تکمیل شده و در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :