کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع از انواع سازه های تولید شده در شرکت کانکس تهران است . این سازه ها با کیفیت بسیار خوب و با حداکثر کارایی و مطابق با نظر مشتری طراحی شده و تولید می شوند . این سازه ها را معمولا به صورت سفارشی تولید می کنند ولی در نمایشگاه شرکت نمونه های آماده ی آن برای عرضه به مشتریان موجود است .
کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع را معمولا با ابعاد 2.5 * 12 متر تولید می کنند . البته برخی از این سفارش دهندگان این سازه ها را با ابعاد 3 * 10 متر نیاز دارند . و در صورتی که نیاز به سازه ای با ابعاد 5 * متر داشته باشید . ساخت این سازه بصورت دو تکه با ابعاد 2.5 * 6 متر انجام خواهد شد .
در ساخت کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع باید به متریال مصرفی این سازه ها توجه کنید . این متریال مصرفی و نحوه ی ساخت آن ها می تواند بر کیفیت و کارایی این سازه ها تاثیر مستقیمی داشته باشد .
مهمترین متریال مصرفی یک کانکس پانلی را می توانیم پانل های مصرفی آن بدانیم . از این رو بهتر است در هنگام خرید این سازه ها به نوع و کیفیت ساندویچ پانل های مصرفی توجه کافی داشته باشیم .
برای ساخت یک کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع می توانیم از پانل های با ضخامت 4 سانتیمتر برای مناطق معتدل مانند تهران و یا پانل های با ضخامت 6 سانتیمتر برای مناطق گرمسیر و یا سردسیر بهره برد . و بهترین ورق مصرفی نیز از نوع گالوانیزه با ضخامت 0.5 میلیمتر می باشد .
بهترین فوم مصرفی در ساندویچ پانل از نوع پلی اورتان ( پلی یورتان ) می باشد . این نوع از فوم را معمولا با دانسیته 40 کیلوگرم بکار می برند . کیفیت این فوم تاثیر بسیار مستقیمی بر روی ساندویچ پانل نهایی دارد . و بهتر است بدانید که فوم های بی کیفیت چسبندگی بسیار کمی بین فوم و ورق فلزی ایجاد کرده و به همین جهت بعد از مدتی دو پوست ( جدا شدن فوم از ورق ) می شوند . این موضوع باعث شکنندگی در سازه ساندویچ پانل خواهد شد .
شاسی کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع را می توانیم بصورت اسکی و یا دور کلاف طراحی و اجرا کنیم . شاسی اسکی برای سازه هایی که نیاز به جابجایی زیاد دارند مناسب تر است . ولی سازه هایی که نیازی به جابجایی ندارند بهتر است بصورت دور کلاف و تقویت میانی طراحی و اجرا شوند . البته هر دو نوع شاسی دارای استحکام بوده و کارایی لازم و مناسبی را برای شما فراهم خواهند کرد .
از مهترین موارد دیگر باید به استحکام و کارایی استراکچر ( اسکلت فلزی ) اشاره کنیم . ساخت استراکچر کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع بر روی شاسی سازه شما انجام خواهد شد . استراکچر کانکس با پروفیل های 40 * 40 در پل ریزی کف ، 60 * 60 برای ستون گذاری و پل های سقف و 80 * 40 برای دور چینی پل ریزی کف کاربرد خواهند داشت . تمامی پروفیل های ستون و دور چینی کف با کمک ورق های نمره 2 و یا 3 بصورت کامل تقویت شده تا استحکام سازه به حداکثر خود برسد . این کار بر روی کیفیت نهایی این سازه ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت .
کفسازی کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع که قابلیت جابجایی زیادی داشته باشد با کمک تخته انجام می شود . در سازه های با قیمت کمتر این کفسازی با تخته ام دی اف 18 میلیمتر انجام می شود ولی در سازه های با قیمت بیشتر این کار توسط تخته های چند لایه ضد آب صورت می گیرد .
در سازه هایی که نیاز به جابجایی ندارند و ثابت هستند این کفسازی با سرامیک می باشد . برای اجرای کفسازی با سرامیک در سازه های با کیفیت از روش عرشه فلزی با بتون سبک ( ترکیب پوکه معدنی و سیمان ) استفاده خواهد شد این کار می تواند حداکثر سبکی به همراه استحکام را برای سازه به همراه داشته باشد . نیاز به توضیح دارد که تمامی سرامیک کاری کف در شرکت کانکس تهران توسط استاد کار سرامیک کار انجام می شود . و مانند یک آپارتمان شیک کف سازی با بهترین متریال و زیبایی همراه خواهد بود .
شرکت کانکس تهران با توجه به اینکه سال ها است در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس دارای فعالیت است . در این سال های فعالیت تجربه ی بسیار خوبی در این زمینه دارا می باشد . از این رو شما خریداران عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی در این زمینه داشته باشید می توانید با گروه مشاوران کانکس تهران ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید .
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09121434310 و 09121434365 تماس حاصل فرمائید . و سطرآنچنان که لازم است،

2 thoughts on “کانکس ساندویچ پانل 30 متر مربع

    1. با سلام خدمت آقای محمود حسنی .
      در رابطه با سوال شما :
      عمر مفید یک کانکس ساندویچ پانل بستگی به کیفیت لوازم مصرفی در ساخت این نوع از سازه ها بستگی دارد .
      اما به طور کلی برای سازه هایی که از جابجایی زیادی برخوردارند حداقل عمر مفید را 12 سال و برای سازه های ثابت این عمر مفید را 20 سال در نظر میگیرند .
      نیاز به توضیح دارد این سازه ها پس از پایان عمر مفید آنها پس از بازسازی مجدد چند سالی به عمر این سازه ها افزوده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :