کانکس ساندویچ پانل دست دوم

کانکس ساندویچ پانل دست دوم

کانکس ساندویچ پانل دست دوم یا کارکرده چند سالی است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است .
کانکس ساندویچ پانل دست دوم به دلیل قیمت کمتر آن نسبت به نو طرفداران خاص خود را دارد .
ولی بهتر است در هنگام خرید یک کانکس ساندویچ پانل دست دوم به موارد زیادی توجه شود تا سازه را با قیمت و کارایی مناسب تهیه کنید .
برخی از خریداران این سازه ها در هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم فقط به قیمت این سازه ها توجه می کنند .
مشاهده شده است که برخی از خریداران سازه ای را به صورت دست دوم خریداری نموده و این سازه از اساس کیفیت کمی داشته و قیمت سازه کارنکرده آن ارزان تر نیز بوده است . از این دست موارد بسیار دیده ایم . پس نیاز است در هنگام خرید یک کانکس ساندویچ پانل دست دوم به موارد زیادی توجه کنید .
قبل از هر اقدامی به خرید نیاز است به کیفیت و سلامت این سازه ها توجه کنید . زیرا در صورت نیاز به تعمیر ممکن است هزینه زیادی متوجه خریدار شده و در نهایت سازه مورد نظر شما بسیار گران تر از یک دست اول تمام شود . این مورد را نیز بسیار دیده ایم ولی اگر مشتری در هنگام خرید دقت بیشتری کند مطمعناً دچار این مشکل نخواهد شد .
ما در این مقاله قصد داریم که در رابطه با این موضوع اطلاعاتی مفید در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم تا در هنگام تهیه این دست از سازه ها به مشکلی برخورد نکنید .

کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی
کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از کسانی که به دنبال تهیه یک کانکس ویلایی هستند این مورد را جستجو خواهند کرد .
اگر شما نیز به دنبال یک کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی هستید بهتر است به این موارد توجه کنید .
ابتدا باید مقدار متراژ مورد نیاز خود را بدانید و یک سازه نزدیک به همان متراژ را پیدا کنید .
در هنگام خرید این دست از سازه ها نیاز است به این موضوع توجه کنید که آیا سازه مورد نظر قابلیت جابجایی دارد یا خیر .
مشاهده شده است که فردی سازه ای خریداری کرده است و قرارداد نیز نوشته شده است . و به طور کامل نیز پول کانکس را پرداخت کرده است . ولی در هنگام جابجایی متوجه شده است که این کار قابل جابجایی نیست .
قانوناً خریدار حق اعتراض ندارد زیرا فروشنده در قرارداد قابلیت جابجایی را ذکر نکرده است . به این نوع از سازه ها ، کانکس ثابت می گویند .

برای جابجایی کانکس های ثابت نیاز است که اجزای آن از هم جدا شده و در محل جدید به هم متصل شود . این کار می تواند بسیار پر هزینه باشد و در برخی از موارد نیز سازه مورد نظر کیفیت خود را نیز از دست خواهد داد .
در بسیاری از موارد این سازه ها باید اسقاط شده و لوازم آن بصورت ضایعات فروخته شوند . و معمولاً ابعاد این دست از سازه ها بزرگ هستند .
در مرحله بعدی نیاز است بدانید که سازه دو تکه و یا چند تکه است . حداکثر ابعادی که شما میتوانید آن را با تریلی حمل کنید سازه هایی با عرض 3.5 متر و طول 13.5 متر و ارتفاع 3.2 متر ( این ارتفاع برای حمل در جاده می باشد ) .
ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که یک کانکس ساندویچ پانل ویلایی دست دوم می تواند در سه تیپ موجود باشد . نوع اول ، کانکس ویلایی معمولی بوده که از کیفیت کمی برخوردارند و برای کاهش هزینه ساخت این سازه ها معمولاً آنها را بدون امکانات رفاهی طراحی و تولید می کنند . نوع دوم ، کانکس ویلایی درجه یک است که از قیمت بالاتری برخوردار بوده و این سازه ها قابلیت اجرا با امکانات رفاهی را دارند و بیشتر سازه های تولیدی نیز از این دست می باشند . نوع سوم ، کانکس ممتاز است که از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیادی برخوردارند و به همین جهت قیمت این سازه ها قدری گران می باشد .
اسکلت سازه در کانکس ویلایی معمولاً به دو صورت شیب به طول و یا سقف شکسته اجرا می شود . این نوع از سازه ها با این متد اجرا از قیمت بالایی برخوردارند . و اگر کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی از نوع شیب به دو طرف باشد معمولاً این سازه ها از قیمت کمتری برخوردار بوده و از نوع معمولی محسوب شده باید براساس نوع معمولی قیمت گذاری شوند .
کانکس دست دوم با شاسی اسکی را راحت تر از نوع دورکلاف می توانیم حمل کنیم .
موارد باید در رابطه با حمل این سازه ها عنوان شد . موارد بعدی در رابطه با نحوه بازدید شما می باشد .
ابتدا نمای بیرونی سازه مورد بازدید قرار گیرد تا مقدار سلامت بدنه که در قیمت کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی اهمیت دارد برای شما مشخص شود .
سقف یک کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی نیز جزئی از بدنه بیرونی است . در صورتی که این سقف دچار اشکال باشد می تواند هزینه تعمیر و بازسازی برای شما داشته باشد . پس بهتر است به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید .

بهتر است در هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی توجه زیادی به سقف داشته باشید که از لحاظ نشتی آب ایزوله باشد . زیرا مهمترین راه ورود آب به داخل این نوع از سازه ها سقف آن است .

در رابطه با نفوذ آب از سقف کانکس بهتر است به این نکته نیز اشاره کنم : در برخی از موارد به دلیل قوس ایجاد شده در عدم استحکام کافی سقف در قسمت هایی یک آبگیر کوچک برای آب باران ایجاد می شود . و با توجه به این موضوع ممکن است با وجود کوچکترین سوراخی آب به داخل کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی مورد نظر شما آب نفوذ کند .
بهتر است بدانید که عایق مصرفی در ساخت پانل ها از نوع پلی اورتان ( پلی یورتان ) بوده که توسط دو ورق با نمره 0.5 میلیمتر احاطه شده است . و بهتر است که دانسیته این عایق ها با 40 کیلوگرم باشد .

در هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی فاکتور خرید کانکس را از فروشنده طلب کنید که در آن نوع ساندویچ پانل و عایق مصرفی آن نوشته می شود . زیرا ساندویچ پانل های با دانسیته کمتر از 40 کیلوگرم از لحاظ کیفی و عایقی در سطح مناسبی نیستند و برخی از این سازه ها با ورق کمتر از 0.5 میلیمتر تولید شده اند .

برخی از ساندویچ پانل ها نیز دارای عایق پلی اورتان ( پلی یورتان ) نبوده و از عایق پلی استایرن ( پلاستو فوم ) در ساخت آن ها استفاده شده است . این نوع از عایق از لحاظ کیفی در سطح بسیار پائین تر از عایق پلی اورتان قرار دارد . و بهتر است در هنگام خرید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید .
کفسازی در کانکس ساندویچ پانل دست دوم ویلایی معمولی از نوع تخته است . ولی امروزه بیشتر کانکس های ویلایی درجه یک و ممتاز را بصورت کف سرامیک طراحی و اجرا می کنند . این کار میتواند به کیفیت بالای سازه و طول عمر بالاتر منجر شود و توصیه ما به خریداران این نوع از سازه ها است که بسیار محکم و با کیفیت ساخته شده اند . البته نیاز است در هنگام خرید به کفسازی زیرین سرامیک توجه شود که توسط ورق گالوانیزه شادولاین اجرا شده که استحکام سازه را دو چندان نموده است .
در هنگام خرید نیاز است به درب ورودی این سازه ها توجه کنید . درب های ورودی آلومینیوم همراه با شیشه های تک جداره از استحکام کمی برخوردارند و معمولاً این مدل درب ها در کانکس های ارزان استفاده می شوند . امروزه از درب ورودی ضد سرقت در کانکس های ویلایی بهره برده می شود . این نوع از درب ها میتواند کیفیت و امنیت سازه ها را بشدت افزایش دهد و از نظر شرکت کانکس تهران این نوع از درب برای این سازه ها بسیار مناسب بوده و در هنگام خرید بهتر است به این مورد توجه داشته باشید .

در صورت استفاده از درب های پی وی سی همراه با شیشه های دوجداره  در کانکس ساندویچ پانل دست دوم بهتر است که تمامی دربها به حفاظ آهنی مجهز باشند تا در صورت عدم حضور شما در محل به اموال و کانکس شما آسیبی وارد نشود . توجه به این مورد بسیار ضروری و دارای اهمیت بسیار است .

البته بهتر است بدانید که حفاظ فلزی این سازه ها نیز باید دارای استحکام کافی بوده و ضخامت ورق پروفیل مصرفی نیز در حدی باشد که به راحتی دچار تخریب نشود .

در هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم نیاز است به سلامت امکانات رفاهی این سازه ها توجه داشته باشید . در صورت نیاز به تعمیرات شما براحتی می توانید لوازم داخل سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و سیم کشی های روکارتان را تعویض و یا تعمیر کنید . ولی اگر نیاز باشد این تعمیرات در زیر کف انجام شود ، مانند کف فایبرگلاس سرویس بهداشتی می تواند وقت ، هزینه و توان زیادی را از شما بگیرد و این کار توسط استادکاران انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :