کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع

کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع را می توانیم پر فروش ترین نوع سازه های پانلی در ایران بدانیم . این سازه ها بسیار پر مصرف بوده و در پروژه های زیادی در کشور مورد استفاده قرار می گیرند . از این رو در نمایشگاه شرکت کانکس تهران نمونه های زیادی از این سازه بصورت آماده موجود است و خریداران می توانند بر اساس نیاز خود سازه مورد نظر را انتخاب نمایند .

کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع را با ابعاد 2.5 * 6 متر طراحی و تولید می کنند . این سازه ها با این ابعاد بیشترین سایز تولیدی آن بوده و برخی از این سازه ها نیز با ابعاد 3 * 5 متر مربع نیز تولید خواهند شد .

نیاز به توضیح دارد که سازه هایی که با عرض 3 متر تولید می شوند برای حمل در جاده های کشور نیاز به اخذ بارنامه ترافیک دارند .

در هنگام خرید این دست از سازه ها باید به پانل مصرفی آن ها توجه ویژه ای داشته باشید . بهترین نوع پانل مصرفی در کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع از نوع فوم پلی اورتان ( پلی یورتان ) با ورق بدنه 0.5 میلیمتر و از نوع گالوانیزه برای این سازه ها است . البته ورق هایی با ضخامت بیشتر نیز وجود دارند .

فوم مصرفی پلی اورتان باید با دانسیته 40 کیلوگرم در متر مکعب مورد استفاده قرار گیرد و کیفیت آن نیز بالا باشد تا چسبندگی لازم را بین فوم و ورق گالوانیزه در طولانی مدت حفظ کند . نیاز به توضیح دارد که ساندویچ پانل های بی کیفیت بعد از مدتی دو پوست خواهند شد .

بهتر است بدانید که پانل های بی کیفیت و ارزان قیمت را با فوم پلی اورتان با دانسیته کمتر از 40 کیلوگرم و با ورق های گالوانیزه با ضخامت 0.3 میلیمتر تولید می کنند . این نوع از پانلها به دلیل آنکه از فوم های ارزان قیمت استفاده می کنند از چسبندگی کمتر برخوردار بوده و پس از چند دوره گرما و سرما فوم و ورق گالوانیزه خاصیت چسبندگی خود را از دست داده و اصطلاحاً دو پوست می شوند .

در کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع از پانل های 4 و 6 سانتیمتر برای مناطق معتدل مانند تهران و از پانل 8 تا 12 سانتیمتر برای مناطق خیلی گرم و یا خیلی سرد بهره برده می شود . البته از پانل های با ضخامت 15 سانتیمتر برای استفاده در سردخانه های بالای صفر و زیر صفر استفاده می شود و کاربردی در خانه های پیش ساخته ندارند .

اسکلت سازه ( استراکچر ) نیز باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد . در شرکت کانکس تهران از پروفیل ضخیم برای ساخت استراکچر بهره برده می شود و برای افزایش استحکام بخشی نیز از ورق های با ضخامت 2 و یا 3 میلیمتر برای کلاف سازی بهره برده خواهد شد . این کار می تواند حداکثر کیفیت و کارایی را برای این سازه ها به همراه داشته باشد .

لازم به توضیح است که برای تولید کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع با کیفیت نیاز به اجرای یک شاسی با استحکام بالا می باشد . در شرکت کانکس تهران ساخت شاسی این سازه ها با تیرآهن نمره 14 و یا 16 انجام خواهد شد . در سازه هایی با هزینه اجرای کمتر این شاسی بصورت اسکی ( موازی ) و در سازه های درجه یک و ممتاز ساخت این نوع از شاسی بصورت دور کلاف و تقویت سازی داخلی با کمک تیرآهن انجام می شود . و در صورت استفاده از شاسی دورکلاف نیاز است که زیر سازی و فوندانسیون به طور کامل تراز بوده و دارای انحنا و پستی و بلندی نباشد .

تمامی درب ها و پنجره ها از لحاظ عایقی در سطح بالایی قرار داشته و کیفیت سازه را افزایش می دهند . برای سازه های با قیمت کمتر از درب و پنجره های یو پی وی سی همراه با شیشه های دوجداره به همراه حفاظ فلزی مستحکم استفاده خواهد شد . و در سازه های درجه یک و ممتاز از درب یخچالی و یا ضد سرقت بهره برده می شود .

در شرکت کانکس تهران برای ساخت کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع به کفسازی این سازه ها توجه ویژه ای می شود . زیرا طول عمر و استحکام یک سازه به کفسازی آن وابستگی کاملی خواهد داشت . از این رو توجه به این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

در سازه های ساندویچ پانل معمولی برای کفسازی از تخته های ام دی اف 18 میلیمتر بهره برده می شود و در سازه های درجه یک و ممتاز از تخته چند لایه ضد آب بیشترین بهره برداری خواهد شد . البت این نوع از کفسازی برای سازه هایی است که دارای جابجایی بسیار زیادی هستند .

در صورتی که مشتری بخواهد کفسازی این سازه ها با سرامیک اجرا خواهد شد و زیر سازی آن نیز بصورت عرشه فلزی و سیمان سبک ( ترکیبی از پوکه معدنی و سیمان ) انجام می شود . این کار علاوه بر استحکام سازه سبکی زیادی را به همراه دارد . و از لحاظ شرکت کانکس تهران بهترین نوع کفسازی با سرامیک و زیر سازی بتون سبک انجام می شود . این روش می تواند به طول عمر این سازه ها افزوده و کیفیت آن ها را نیز افزایش زیادی دهد و با توجه به این نوع کفسازی براحتی می توانید  داخل سازه را بصورت کامل مورد شستشو قرار دهید .

در صورتی که به نماسازی بیرون کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع خود اهمیت بدهید می توانید بر روی نمای پانل های بیرونی ، نمایی جدید و جداب نصب نمائید . از این نوع نماها می توانیم به سایدینگ فلزی ، ترمو وود ، دکوراتیو فایبرگلاس ، دکوراتیو ساندویچ پانل ، سمنت بردهای طرح چوب و غیره استفاده نمائید . تمامی نماهایی که به آنها اشاره شد می تواند از لحاظ ظاهری نمای ساندویچ پانل شما را پوشش داده و یک نمای جدید براساس سلیقه شما برایتان به ارمغان بیاورد .

نمای داخلی یک کانکس ساندویچ پانل نیز قابل تغئیر بوده و با نماهای دیگر می تواند جایگزین شود و مطابق با میل سفارش دهنده ایجاد شود . از نماهای داخلی این سازه ها می توانیم به نمای پی وی سی روکش دار ، ترمو وود ، کاغذ ذیواری ، گچ برگ و غیره اشاره کنیم . هر کدام از این نوع از نماهای داخلی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد ، ولی برخی از خریداران نمای داخلی پانل را پسندیده و تغئیراتی در داخل این سازه ها انجام نمی دهند از این رو ممکن است در نمای بیرونی این سازه ها این تغئیر نیز صورت نپذیرد .

شما مشتریان گرامی در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی و ساخت کانکس ساندویچ پانل 15 متر مربع داشته باشید می توانید با مشاوران کانکس تهران ارتباط برقرار کرده و تمامی موارد مورد نظر خود را در این رابطه جویا شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 09121434310 و یا 09121434365 ارتباط برقرار نمائید .

در صورت داشتن سوال می توانید سوالات خود را از طریق کامنت گذاری در زیر صفحه از مشاوران شرکت کانکس تهران جویا شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :