کانکس ساندویچ پانل 6 متری

کانکس ساندویچ پانل 6 متری

کانکس ساندویچ پانل 6 متری را می توانیم پر فروش ترین نوع کانکس های پانلی تولیدی در ایران بدانیم . این سازه ها بصورت عمومی در بیشتر موارد طراحی و ساخته می شوند . و در صورت نیاز دارای امکانات رفاهی نیز خواهد بود .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری بیشتر در دو مدل 15 متر مربع ( 2.5 * 6 متر ) و 18 متر مربع ( 3 * 6 متر ) طراحی و ساخته می شوند .
کانکس های 6 متری را می توانیم با کمک یک جرثقیل کوچک ( خاور ) حمل نمود . با کمک این نوع از جرثقیل ها می توانیم تمامی مراحل بارگیری ، حمل و تخلیه را انجام داد .
برای فواصل دور نیز می توانیم با کمک یک دستگاه تریلی دو عدد از این سازه ها را به محل مورد نظر حمل نمود .
بهتر است بدانید که کانکس های با عرض 2.5 متر مربع بسیار پر فروش تر از نوع 3 متر آن است . زیرا برای حمل کانکس با عرض 3 متر مربع در جاده های کشور نیاز به اخذ بار نامه ترافیک می باشید . از این رو هزینه حمل و جابجایی این سازه ها نیز بیشتر است .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری را با ساندویچ پانل 4 سانتیمتر و دانسیته 40 کیلوگرم تولید می کنند . البته برای مناطق بسیار گرم و یا بسیار سرد می توانیم از ساندویچ پانل های 6 سانتیمتر بهره ببریم .
نیاز است در هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل 6 متری به جنس فوم مصرفی توجه داشته باشید . بهترین نوع فوم مصرفی از نوع پلی اورتان ( پلی یورتان ) می باشد .

برخی از پانل های این سازه ها را با عایق پلی استایرن ( یونولیت ) ، پشم سنگ و یا پشم شیشه تولید می کنند . این نوع از عایق ها از کیفیت کمتر برخوردارند و از طرف دیگر نیز از چسبندگی کمتری نسبت به فوم پلی اورتان برخوردار بوده و به ورقه های فلزی کمتر جذب می شوند و ممکن است پس از چند دوره گرما و سرما از بدنه فلزی جدا شوند و اصطلاحاً به این مورد دو پوست شدن می گویند .

بهترین نوع عایق مصرفی در ساخت کانکس ساندویچ پانل با دانسیته 40 کیلوگرم می باشد . این نوع از عایق دارای استحکام لازم و کیفیت بسیار بهتری نسبت به دانسیته های کمتر برخوردار است . و برای استحکام بخشی بیشتر نیاز است که پانل هایی با ورق بدنه 0.5 میلیمتر از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک بهره برد . از نظر شرکت کانکس تهران بهترین نوع پانل ها توسط شرکت ماموت و یا کبیر پانل تولید می شوند . این نوع از پانل ها تمامی استانداردهای لازم را داشته و می تواند سازه شما را به بهترین نحو ممکن اجرا کند .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری یک سازه عمومی بوده و می توانیم از آن برای بسیاری از مصارف بهره برد . از این مصارف می شود به : اسکان کارگران پروژه ، اسکان مهندسان پروژه ، دفتر مهندسی ، اداری ، مدرسه ، تجاری و … اشاره کرد .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری را در سه تیپ معمولی ، درجه یک و ممتاز طراحی و تولید می شود .
هزینه ساخت نوع ممتاز نسبت به دو مدل دیگر بیشتر بوده و از این رو از تولید کمتری برخوردار است . و بیشتر سفارشات برای نوع درجه یک و معمولی است .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری معمولی را بیشتر با شاسی اسکی و کف تخته تولید و عرضه می کنند . ولی نوع ممتاز و درجه یک آن بیشتر بصورت شاسی دور کلاف و با کف سازی سرامیک عرضه خواهد شد .
کانکس ساندویچ پانل 6 متری معمولی را با درب و پنجره های پی وی سی همراه با شیشه های دو جداره می سازند . و نوع درجه یک و ممتاز را می توانیم با درب ضد سرقت عرضه نمود . و تمامی پنجره ها را می توانیم به حفاظ فلزی مستحکم مجهز کنیم .
برای ساخت کانکس ساندویچ پانل 6 متری نیاز است که از یک استراکچر ( اسکلت فلزی ) مناسب بهره برد . بهترین استراکچر ترکیبی از پروفیل های نمره 40 * 40 ، 80 * 40 و 60 * 60 بوده که بتواند استحکام مناسبی را برای این سازه ها داشته باشد .
تمامی بدنه بیرونی سازه باید با ورق نمره 2 و یا 3 میلیمتر به صورت کامل تقویت شود . تا سازه مورد نظر با این روش به حداکثر استحکام مورد نظر دست یابد .

در شرکت کانکس تهران برای حداکثر استحکام سازه اقدام به پرچ کاری و اتصال ساندویچ پانل به بدنه فلزی نمود . و فاصله بین پرچ کاری ها بهتر است با فاصله 15 سانتیمتر انجام شود . این کار می تواند به استحکام بخشی این سازه ها کمک بسیار زیادی بکند . با ترکیب بین بدنه فلزی و ساندویچ پانل استحکام سازه به مقدار بسیار زیادی افزایش خواهد یافت .

درب و پنجره های کانکس ساندویچ پانل 6 متری را معمولاً از نوع یو پی وی سی همراه با شیشه های دو جداره انتخاب می کنند . این نوع از درب و پنجره ها نسبت به تبادل انرژی حرارتی بسیار کارا هستند . و نیاز است تمامی درب و پنجره ها نیز به حفاظ فلزی مناسب مجهز شوند . البته برخی از سفارش دهندگان درب این سازه ها را از نوع ساندویچ پانل سفارش می دهند . این نوع از درب بدون شیشه بوده و نیازی به حفاظ فلزی ندارند و می توانند امنیت داخل سازه را افزایش دهند .
برای عدم زنگ زدگی و افزایش طول عمر این سازه ها نیاز است که رنگ آمیزی با یک لایه آستر زیرین و یک لایه رنگ روغنی با کیفیت انجام شود . رنگ آمیزی اصولی به این روش می تواند طول کیفیت و طول عمر این سازه ها را افزایش دهد .
در شرکت کانکس تهران تمامی سازه ها براساس نیاز سفارش دهنده و مطابق استانداردهای سازه های فلزی طراحی شده و به مرحله تولید می رسند .
در شرکت کانکس تهران سازه های ساندویچ پانل در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند . ما در این شرکت نمونه های زیادی از این سازه ها به صورت آماده و قابل عرضه به خریداران موجود داشته و مشتری براحتی می تواند از بین آن ها سازه مورد نظر خود را انتخاب کند . و یا می تواند سازه مورد نظر را مطابق با فضای محل نصب نهایی خود سفارش دهد .
در صورت سفارش سازه ، طراحی به سرعت انجام شده و سازه در عرض چند روز با بهترین کیفیت و متریال بازار به خریدار تحویل داده می شود .
در صورت نیاز به یک کانکس ساندویچ پانل 6 متری می توانید با گروه مشاوران معین کانتین ارتباط برقرار کرده و از نمایشگاه دائمی محصولات ما دیدن نمائید .
در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره 09121434310 و 09121434365 ارتباط برقرار کنید .
از دیگر محصولات شرکت کانکس تهران می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم .

  • کانکس ساندویچ پانل 12 متری
  • کانکس ساندویچ پانل اداری
  • کانکس ساندویچ پانل ویلایی
  • کانکس ساندویچ پانل مسکونی
  • کانکس ساندویچ پانل نگهبانی
  • کانکس ساندویچ پانل فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :