فروش کانکس ساندویچ پانل

فروش کانکس ساندویچ پانل

فروش کانکس ساندویچ پانل یکی از مهمترین خدماتی است که در شرکت کانکس تهران انجام می شود .
فروش کانکس های شرکت تهران کانکس در سه کیفیت معمولی ، درجه یک و ممتاز انجام می شود .
نیاز به توضیح دارد که این شرکت توانایی تولید انواع کانکس ساندویچ پانل مطابق با نظر مشتری ها اعمال تمامی استانداردهای سازه های فلزی را دارد .
در شرکت کانکس تهران علاوه بر فروش کانکس ساندویچ پانل ، خرید کانکس دست دوم و کارکرده نیز صورت می گیرد .
ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با فروش کانکس ساندویچ پانل توضیحاتی را به خریداران عرضه کنیم . تا خریداران عزیز بتوانند با اطلاعات بیشتر ، سازه ی مورد نیاز خود را تهیه کنند . از این مشاوره رایگان ما بهره مند شوند .

فروش کانکس ساندویچ پانل ویلایی
فروش کانکس ساندویچ پانل ویلایی در سه کیفیت معمولی ، درجه یک و ممتاز انجام خواهد شد .
کانکس های معمولی تولید شده در شرکت کانکس تهران از قیمت کم برخوردار بوده ولی برای کاهش هزینه های تولید معمولاً در آنها سرویس بهداشتی و حمام و حتی آشپزخانه طراحی و اجرا نمی شود .
کانکس ساندویچ پانل ویلایی درجه یک از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل تولید و فروش کانکس ساندویچ پانل ویلایی درجه یک بسیار بالا است .
کانکس ساندویچ پانل ویلایی درجه را با امکانات رفاهی مناسب طراحی و اجرا می کنند و معمولاً کیفیت امکانات رفاهی نیز از نوع درجه یک خواهد بود .
فروش کانکس ویلایی ممتاز به دلیل قیمت بسیار بالا کمتر است ولی از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی می باشد .
از لحاظ طول عمر این سازه ها باید عرض کنم که سازه های ممتاز از طول عمر بسیار بالا ( حدود 25 سال ) برخوردارند .
کانکس ساندویچ پانل ویلایی درجه یک نیز حداقل دارای طول عمر 15 سال و کانکس ویلایی معمولی نیز دارای طول عمر 15 سال می باشد .

فروش کانکس ساندویچ پانل مسکونی
فروش کانکس ساندویچ پانل مسکونی نیز مانند سازه های ویلایی در سه کیفیت معمولی ، درجه یک و ممتاز انجام می شود .
بهتر است بدانید که کانکس مسکونی و کانکس ویلایی با هم تفاوت های زیادی ندارند ، بیشترین تفاوت موجود در این سازه ها بیشتر به شکل ظاهری و نمای بیرونی این سازه ها مربوط خواهد شد . در واقع سازه های مسکونی را با شکل ظاهری خانه های مدرن سنتی طراحی و اجرا نموده و سازه های ویلایی را با شکل ظاهری یک ویلا و خانه های باغی انتخاب و اجرا خواهند نمود . ولی از لحاظ امکانات رفاهی سازه های مسکونی را بهتر از نوع ویلایی می سازند تا طول عمر بالاتر و کیفیت بیشتر را برای افراد ساکن به ارمغان بیاورد .
در مجموع کانکس ساندویچ پانل مسکونی را با ارتفاع بیشتر و تعداد اتاق بیشتر طراحی و تولید می کنند .

فروش کانکس ساندویچ پانل معمولی
بیشترین فروش سازه های پانلی در ایران برای سازه های معمولی است . این سازه ها در بازار تولید کانکس بسیار اهمیت دارند . از این نوع از سازه ها می توانیم به کانکس اسکان کارگران و مهندسان اشاره کنیم .
حداقل پنجاه درصد از کانکس های تولید شده مربوط به همین مورد است . و بیشترین مصرف آنها نیز در پروژه های عمرانی و ساختمانی خارج از شهرها می باشند .
از لحاظ قیمت یک کانکس ساندویچ پانل معمولی بسیار ارزان تر از سایر سازه ها است .
البته نیاز به توضیح دارد که شرکت کانکس تهران این سازه ها را در سه کیفیت معمولی ، درجه یک و ممتاز طراحی و اجرا خواهد کرد .
کانکس ساندویچ پانل درجه یک و ممتاز از کیفیت بسیار بالا و قیمت بیشتری برخوردارند وبه همین علت طول عمر این سازه ها نیز بسیار بالاتر بوده و بیشتر در پروژهای ساختمانی بزرگ و یا برای سازه های اداری مورد استفاده قرار می گیرند .
در فروش کانکس ساندویچ پانل معمولی از امکانات رفاهی استفاده نمی شود . ولی در فروش این نوع از سازه های معمولی درجه یک و ممتاز می توانیم تمامی امکانات رفاهی قابل اجرا مانند سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و اتاق خواب را با بهترین کیفیت و متریال مناسب طراحی و اجرا کرده و از این بابت مشکلی وجود ندارد .

فروش کانکس ساندویچ پانل اداری
فروش کانکس ساندویچ پانل اداری نیز چند سالی است رواج بسیاری یافته ، از این رو شرکت کانکس تهران این سازه ها را در سه کیفیت ممتاز ، درجه یک و معمولی انجام می دهد .
مانند تمامی سازه های پیش ساخته نیاز است قبل از هر اقدامی ابتدا یک نقشه براساس نیاز مشتری تهیه شود . و بهتر است که در هنگام طراحی این سازه ها به تمامی جوانب کار توجه شود و در نقشه مورد نظر نیز به این موارد توجه کنیم .
دلیل تهیه نقشه برای یک کانکس ساندویچ پانل اداری می تواند به جانمایی پنجره ها برای ورود نور مناسب ، محل قرار گیری میز و صندلی ، پارتیشن بندی مناسب برای کارایی بیشتر سازه ، اجرای درب مناسب برای ورود ارباب رجوع و ورود لوازم اداری به سازه ، ارتفاع مناسب در داخل سازه ، اجرای امکانات رفاهی برای افراد شاغل و مراجعه کنندگان و … اشاره کرد .
نیاز به توضیح دارد که در ساخت و فروش سازه های اداری باید به تمامی موارد ذکر شده در بالا و حتی نظر سفارش دهنده توجه نمود تا سازه مطابق با استانداردهای تعریف شده دارای کارایی مناسب باشند .
در مجموع طراحی و ساخت سازه اداری بسیار اهمیت دارد و نمی شود این سازه ها را بدون یک طراحی مناسب تولید نمود .
ما در شرکت کانکس تهران برای این مسائل ابتدا از محل نصب نهایی بازدید به عمل آورده و یک نقشه از فضای زمین تهیه نموده و براساس همین نقشه و نیاز مشتری و افراد شاغل در آن یک سازه مناسب را طراحی کرده و در اختیار خریداران قرار می دهیم .

فروش کانکس ساندویچ پانل نگهبانی
کانکس ساندویچ پانل نگهبانی دارای ابعاد مختلف می باشد . و هر سازه نگهبانی نیز براساس نیاز سفارش دهنده طراحی و اجرا خواهد شد .
این سازه ها از ابعاد بسیار کوچک شروع شده و تا ابعاد بزرگتر طراحی و ساخته می شوند .
کارایی هر سازه می تواند ابعاد و کیفیت این سازه ها را مشخص کند .
فروش کانکس ساندویچ پانل نگهبانی نیز مانند کانکس معمولی بسیار زیاد است .
ولی بهتر است بدانید که برخی از این سازه ها در ابعاد کوچک 120 * 120 و برخی دیگر در ابعاد بزرگ برای کارهای حراست ساخته می شوند .
کانکس ساندویچ پانل نگهبانی که برای مصارف حراست ساخته می شوند می تواند دارای ابعاد بزرگ بوده و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی ، حمام ، اتاق بندی و آشپزخانه در آن لحاظ شود .

برخی از انواع این سازه ها با ابعادی ساخته می شوند که فرد استفاده کننده بتواند در ساعاتی از شبانه روز به استراحت پرداخته و با توجه به وجود اتاق مخصوص استراحت شرایط مناسبی برای استراحت شخص فراهم شود .

کانکس ساندویچ پانل سرویس بهداشتی

سازه های بهداشتی یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع سازه ها در تمامی پروژه های ساختمانی می باشد . این سازه ها با توجه به افراد استفاده کننده ، از ابعاد بزرگ و یا کوچک و یا در تعداد چشمه ( واحد شمارش سرویس بهداشتی ) های مختلف تولید می شوند . برخی از این سازه ها می توانند تا 12 چشمه نیز تولید شوند .

البته بسیاری از سازه های بهداشتی در نوع بدون راهرو که از هزینه ساخت کمتری برخوردارند تولید می شوند . ولی نوعی از این سازه ها به صورت راهرودار تولید شده و در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت .

از امکانات رفاهی که در این سازه ها قابلیت نصب دارند می توانیم به توالت ایرانی و یا فرنگی با توجه به نظر سفارش دهنده ، روشویی ، آینه ، فلاش تانک ، شیرآلات اهرمی ، جا مایعی ، فن تهویه هوا ، شلنگ فنری و غیره اشاره کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :